Het chalet

Op Camping De Meulebarg in Elspeet staat het prachtige, volledig aangepaste chalet van Stichting Mes Amis.
Het dubbele chalet welke geschikt is voor zes personen is rolstoelvriendelijk en van alle gemakken voorzien.
U kunt er met het hele gezin, maar ook met z’n tweeën genieten van een onbezorgde vakantie in een prachtige omgeving.

Indeling chalet:

– Entree voorzien van een plissé hordeur.
– Hal met toilet en fonteintje. Wasmachinekast met droger. CV ruimte.
– Slaapkamer 1: ingericht met een stapelbed en kledingkast.
   Vanuit de hal bereikt u de moderne, open keuken welke is voorzien van een gaskookplaat met afzuigkap, vaatwasmachine,
   combi-oven/magnetron en een koel-vriescombinatie. Vanuit de keuken is slaapkamer 3 (de aangepaste slaapkamer)
   bereikbaar.
– Woonkamer: ingericht met een twee- en drie persoonsbank, salontafel, eethoek met zes stoelen en twee ruime kasten.
   Openslaande deuren (voorzien van een plissé hordeur) naar het terras. Vanuit de woonkamer is slaapkamer 2 en de
   badkamer bereikbaar.
– Slaapkamer 2: twee één persoonsbedden en een kledingkast met een hang- en leggedeelte.
– Badkamer is bereikbaar vanuit zowel de woonkamer als de aangepaste slaapkamer. De badkamer met vloerverwarming
   beschikt over een inloopdouche welke voorzien is van douchebeugels, een wastafel met spiegel en een aparte ruimte met
   doucheslang voor de douchebrancard.
   In de badkamer bevinden zich verder een toilet, welke voorzien is van toiletbeugels, een doucherolstoel, douchekruk en de
   til-unit van de plafond tillift.
   Door middel van 2 schuifdeuren bereikt u vanuit de badkamer slaapkamer 3: deze volledig aangepaste kamer is voorzien van
   twee hoog/laag bedden met papegaai en een plafondtillift met directe verbinding naar de badkamer. De slaapkamer is verder
   ingericht met twee nachtkastjes en een kledingkast met een hang- en leggedeelte. Vanuit deze slaapkamer heeft u ook
   toegang tot de keuken/woonkamer.
– Overdekt terras en tuinhuis: voorzien van een 6-persoonstafel met zes stoelen, twee windschermen, een grote parasol en
   droogmolen.

Alle vertrekken zijn voorzien van draai-/ kiepramen en horren. De slaapkamers zijn voorzien van verduisterende gordijnen.

Locatie: Camping De Meulebarg

Als locatie voor haar chalet, zocht Stichting Mes Amis naar een centrale, goed bereikbare en mooie omgeving. Dat is gelukt:
in Elspeet, midden op de Veluwe bevindt zich Camping De Meulebarg.
Deze rustige en veelzijdige familiecamping is prachtig gelegen aan de rand van het dorp. Op wandel- en fietsafstand van de bakker, supermarkt en de kerk. Het dorp ligt midden op de Veluwe, omringd door bossen en heidevelden.
Elspeet is een perfecte plaats om uit te rusten en te recreëren.
Op De Meulebarg wordt de zondagsrust hoog gewaardeerd, iets wat wij als stichting onderschrijven. Daarom is de camping op zondag gesloten en is aankomst en vertrek op die dag niet mogelijk. De Meulebarg is een camping waar elke familie zich thuis zal voelen.