Het chalet

Na acht jaar inspanning, werd op 31 mei 2011 het aangepaste chalet van Stichting Mes Amis werkelijkheid. Het zes persoonshuisje op Camping en Kampeerboerderij ’t Boerenerf in Woudenberg werd gebouwd door Brons Recreatiebouw B.V. uit Kootwijkerbroek.

Inrichting accommodatie

Het chalet van Stichting Mes Amis is gebouwd in een L-vorm, rolstoelvriendelijk en van alle gemakken voorzien. U kunt er met het hele gezin genieten van een onbezorgde vakantie in een prachtige omgeving.

Indeling chalet:

–  Entree.
–  Woonkamer: ingericht met een twee- en drie persoonsbank, salontafel, eethoek met zes stoelen en twee ruime kasten.
    Openslaande deuren naar het terras en rechtstreeks toegang tot twee slaapkamers.
–  Moderne, open keuken: voorzien van gaskookplaat met afzuigkap, vaatwasmachine, koelkast met vriesvak en een
    combi-oven/magnetron.
–  Slaapkamer 1: ingericht met een stapelbed en kledingkast met legplanken.
–  Slaapkamer 2: twee één persoonsbedden met nachtkastje en een schuifkastenwand met een hang- en leggedeelte.
–  Hal.
–  Slaapkamer 3: volledig aangepaste kamer, voorzien van twee hoog/laag bedden met papegaai en een
    plafondlift met directe verbinding naar de badkamer. Deze is ook rechtstreeks te bereiken via een tussendeur vanuit de hal.
    De kamer is verder ingericht met een nachtkastje en een schuifkastenwand met een hang- en leggedeelte. Daarnaast
    beschikt de kamer over airconditioning, een elektrisch bedienbaar zonnescherm en openslaande deuren naar het terras.
–  Badkamer met toilet: bereikbaar vanuit zowel de hal als de aangepaste slaapkamer. Het douchegedeelte is ingericht met
    een wastafelmeubel en een douchecabine met douchestoel en douchebrancard met aparte doucheslang. Het toilet is
    voorzien van beugels. Door middel van een douchegordijn zijn beide gedeeltes af te schermen. In de badkamer bevinden
    zich verder de wasmachine en droger.
–  Terras: voorzien van een ruime picknicktafel, tuinset met zes stoelen en een grote parasol.

Met uitzondering van de badkamer, zijn alle vertrekken voorzien van draai- en kiepramen, horren en zonwering.

Locatie: Camping en Kampeerboerderij ’t Boerenerf

Als locatie voor haar chalet, zocht Stichting Mes Amis naar een centrale, goed bereikbare en mooie omgeving. Dat is gelukt: in Woudenberg, aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug bevindt zich Camping en Kampeerboerderij ’t Boerenerf. Deze prachtige gezinscamping is de perfecte uitvalsbasis voor talloze wandel- en fietsroutes. De omgeving biedt volop natuurschoon, waar u heerlijk tot rust kunt komen. Het schitterende Henschotermeer, dat ook voor rolstoelgebruikers toegankelijk is, bevindt zich op loopafstand.

Op de camping wordt de zondag als een rustdag gezien, iets wat wij als stichting onderschrijven.